« Home | Web Templates » | Web Hosting & Domain » | Book & e-Book »

Seminar Perniagaan Internet





"Ketahui Bagaimana Cara Memulakan Perniagaan dan Pemasaran SMS Yang MUDAH DARI RUMAH"

Seminar yang akan membongkar rahsia bagaimana untuk memulakan perniagaan dan pemasaran SMS yang menguntungkan!

Ketahui potensi sebenar SMS yang digunakan untuk pemasaran pelbagai produk. Pelajari langkah 1-2-3 untuk perniagaan mudah seperti undian, horoskop, derma keputusan bola sepak dan banyak lagi.




********************************************************





Formula "Buat Duit Dengan Internet" dari orang biasa seperti anda yang telah berjaya. Jika SaifulSham boleh, mengapa tidak anda?

"Ketahui Rahsia Bagaimana 2 Pemuda Malaysia TANPA Kemahiran Teknikal BERJAYA Membina Jaringan Perniagaan Internet Mereka Sendiri, Tanpa Modal, Dalam Hanya Beberapa Langkah Mudah"

"Saya berbangga mempunyai pelajar seperti Syazwan dan Sabri yang berjaya menghasilkan buku "Rahsia Buat Duit Dengan Internet" dan mendidik masyarakat akan keusahawanan internet. Mereka berdua adalah ikon terbaik buat remaja di Malaysia dan ia satu perkara yang membanggakan pihak universiti" - Dr Zainal Abidin B. Hj Kassim,Rektor / Ketua Pegawai Eksekutif,Universiti Teknologi Petronas.

********************************************************

Workshop Bina Laman Web Perniagaan (Ahmad Azwan)

"Mahukah anda mendapatkan pendapatan ribuan ringgit hanya dengan komputer dan internet"

Laman web cuma satu permulaan. Dengan sebuah laman web yang berkesan dan teknik pemasaran dan jualan yang betul, anda mampu membuat keuntungan beribu ringgit sebulan hanya dengan komputer dan internet!

Ahmad Azwan akan menganjurkan satu workshop yang akan memberi anda peluang mencuba membina laman web sambil dibantu secara "hands on" menggunakan komputer dan internet seterusnya mengetahui cara berkesan untuk memasarkan perniagaan anda di internet.

Daftar sekarang :- Workshop Laman Web

Dikendalikan oleh

kamsjr [at] yahoo.com Gantikan [at] dengan @

hits & viewer(s) online